czwartek, 3 maja 2012

Blue as the sky

Żywy, głęboki błękit to jeden z moich ulubionych kolorów, zwłaszcza w sezonie letnim, ponieważ cudownie podkreśla opaleniznę ;) A że aura jest już typowo wakacyjna dlatego skusiłam się właśnie na ten kolor. Na dodatek idealnie w ten nurt wpisują się moje lity DeeZee.
Wisienkę na torcie stanowi srebrna bransoletka z Club Couture www, którą wygrałam w rozdaniu u little berry blossom.
Vivid, deep blue is one of my favorite colors, especially in the summer, as wonderfully emphasizes the tan ;) And that aura is a typical summer so I tempted just to that color. In addition, this trend perfectly fit my DeeZee boots.
The icing on the cake is a silver bracelet with
Club Couture, which I won in with little berry blossom's giveaway.
Shirt  Divers
T-shirt No name
Boots DeeZee
Bracelet KLIK







76 komentarzy:

  1. Ale dużo koloru ;o bardzo lubię niebieski, a Ty się w nim świetnie prezentujesz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty cudowne ! <3 zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty masz genialne nogi! bransoletka ślicznie się skomponowała z resztą, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu niebiesko u Ciebie! Butyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, kocham Twoje buty!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutely stunning in blue! Thanks so much for stopping by sweetie, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieziemska kolorystyka, koszula cudowna, zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOw! fajne zdjęcia i buciki :)


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula! Kiedyś zastanawiałam się nad litami w takich jaskrawych kolorach ale nieeee... to raczej nie jest to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, Kochana bosko wyglądasz - masz nogi dłuuugaśne jak modelka, super! :) Ja też bardzo lubię niebieski, Twoja koszula mega mi się podoba! :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim faworytem są buty...cudowny, głęboki kolor!:)
    I w ogóle zachwycam się nagłówkiem - uwielbiam Paryż:) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute! Love your shoes darling!:)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też:) A co najlepsze po zarejestrowaniu na stronie http://limonkowyszyk.home.pl dostaje się na starcie 10% rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw;) do twarzy ci w niebieskim:) piękne lity

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki są cudowne zmieniałabym tylko spodenki na coś innego ;)
    Będę tu zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz rewelacyjnie i kolor po prostu boski! wybrałas super miejsce na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor butów rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe buty!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna bransoletka ;) i te błękitne buty!! są mega! ;):)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  22. buty i bransoletka <3 genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne buty, marzą mi się podobne. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bransoletka ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem przekonana do tego zestawienia z litami. Niby kolorystycznie ładnie i się nie gryzie ale to nie to. Choć osobno i buty i reszta zestawu - na tak.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. super :))
    zapraszam do mnie i na aukcje :

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12341765

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne buty!!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty ....I <3 It... Jaki i gdzie można takie kupić drogie??. A poza tym wszystko świetnie dopasowane... Zapraszam do mnie chociaż Jako początkująca nie mogę poświecić oryginalnością... Wbijam do obserwatorów :)

    Agniecha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a buciki są z DeeZeee - musisz zapolować na jakąś promocję ostatnio były nawet za mniej niż 100zł!

      Usuń
  29. Bardzo fajny zestaw ;) Śliczne buty :) A paznokcie niestety nie moje, chociaż chciałabym takie mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznie wszystko ze sobą współgra! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, ale fajnie. Wszystko na swoim miejscu, niczego nie brakuje. Ubóstwiam te twoje butki <3 Masz mega styl!!! :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw i świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny outfit!
    + wielbie buty <3

    http://coloursruninthewash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju dziewczyno, jakie Ty masz nogi! *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia:) maja cos w sobie:)
    buuuuuuuuuuuuuuty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za komentarz! :) Wow! Ale masz śliczne buty! I długie nogi! A outfit jest perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oh I looove those shoes

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za odwiedziny u mnie! Wpadaj częściej!
    B. ładnie Ci w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna koszula! ładnie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajna koszula i bransoletka ,a buty sa przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  42. bransoletka i buciszeeeeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  43. buty - mega!

    dziękuję za miły komentarz, dodaję do obserwowanych:).
    pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  44. jak niebiesko i pozytywnie:) piękna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  45. love the blue! & your shoes are killer!! love them (& the awesome blue effects)! totally reminds me of that "i'm blue" song :DD
    thanks so much for your comment on my blog btw :DD
    xx Corinne
    cateyesandthighhighs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję:) Świetne buty! Zapraszam częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie wyglądasz! Wpadły mi w oko Twoje buty ;)
    Dołączam do fanów i zapraszam do siebie :)

    Kinga
    http://eldoorado.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć!
    Przeczytałam Twój post na Modnej polce, zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kolorystyka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń